MyZiFiR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dell asla ısınma olayı yok varsada az oyun oynarken çok az ısınır cod 8 oynadım daha yeni donmadan crysis 3 en yüksek değerlerde oynatıyor.

(bendeki n5110 )
sevgili dell dostu bende n5521 serisi yaw 6 saat batarya çalıştı şoka girdim:S
ve acayip ince :S
sanki ultobook gibi
n5110 yenilenmiş kasası aslında bu

+

http://ark.intel.com/products/72055/

32 gb ram destegi var ve ocak 2013 çıkmış bir işlemci son model