clubmember adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1399 lira şuanda fiyatı oldukça uygunmuş. iade ettiğim toshibanın ekran kartıda amd idi ısınması vardı. ama bu onun üst modeliymiş. ısınma ve fan sesi yok diyosunuz doğru mudur? yalnız 1,8GhZ olması beni biraz düşündürdü, 2.5 ler vs varken?
ögle degil işde

1.8 başlangıç 2.7 kadar çıkıyor bu sahede daha az eletirik yiyor ve çalışıyor

+ turbo var tabi amd nin en son yeni serisi ve süper bir cihaz

o cihazı al eger ısınsın ben r10 banlasınlar o kadar diyim inanmıyorsan ben yenibosnadayım gel incele

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 22:28:14 -->-> Daha önceki mesaj 22:27:38 --

unchange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lenovo z500 aradığın marka, model bu
şars süresi ?
işlemci üretim yılı ?
ssd destegi varmı