sarfom94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Biz soğutucuyu aynı anda 5-6 oyun açtığımız için kullanıyoruz ama
Durumunuz iyiyse asustan şaşmayın.Asus her zaman iyidir.Dell de iyi diyorlar ama hiç kullanmadım.Lenovo ve asusu birebir denedim gayet sağlam makineleri var.
xenon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dell düşün derim
bir o kalmıştı düşünmediğim, aslında dell en başında düşünüyordum sonra nolduysa toshibaya geçtik. şimdi lenovo ve asus arasında gidip geliyorum