dell asla ısınma olayı yok varsada az oyun oynarken çok az ısınır cod 8 oynadım daha yeni donmadan crysis 3 en yüksek değerlerde oynatıyor.
(bendeki n5110 )
dostum
http://www.darty.com.tr/e_commerce/N...97331-c-24.htm
ben bunu aldım hayatım boyunca 6 saat %50 yükde batarya çalışna bir leptop görmedim herkes ati isiniyor diyorlardı dogrudur ama ati ekran kartının yenisi olan
AMD RADEON HD 8730M süper şuanda leptop 48 saat doldurdu aldırım günden beri açık
eğer alcaksan kaçırma
eger sormak isteklerin varsa pm veya konuda sorabilisin
sakın ama sakın amd pc alma canın çok sıkılır
leptop çok ince ve hafif ve tabiki dünya markası olmuş dell kalitesi
1399 lira şuanda fiyatı oldukça uygunmuş. iade ettiğim toshibanın ekran kartıda amd idi ısınması vardı. ama bu onun üst modeliymiş. ısınma ve fan sesi yok diyosunuz doğru mudur? yalnız 1,8GhZ olması beni biraz düşündürdü, 2.5 ler vs varken?