Benim eniştem lenovonun i5 modellerinden birini kullanıyor.Isınma sıkıntısı hiç yok.Ve günlerce %100 cpu şeklinde kullanılıyor olmasına rağmen + soğutucu ile sıkıntısız çalıştı.Ayrıca servisi de iyi.Tümleşik ekran kartı bozulduğu için garantiye gönderdik,tüm anakartı yeni takıp gönderdiler sağolsunlar.