Merhaba arkadaşlar aldığım i5 işlemcili toshibayı 3. gününde aşırı fan sesi ve ısınmadan dolayı iade ettim.

Hiç ısınma olmayan ve hiç fan sesi gelmeyecek sorunsuz bir laptop arıyorum. Malum site işleri vs arada kafa dağıtmak için oyunda oynayabilirim. Kime sorsam Lenovoyu önerdi, ancak şüphelerim var. Genel olarak tartışmaya açayım dedim fikirlerinizi bekliyorum.

Lenovo kullanıcılarından mutlaka yorum bekliyorum.

Not: Farklı bir markada performanstan ödün vermeden sessiz ve ısınma sorunu olmayan bir modelde önerebilirsiniz. Teşekkürler....