byatlantis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam kısa ve öz leptopla oyun moyun oynanmaz oynarsan ilerde o leptop buum birde lenovolar çabucak ısınan ve batarya geberen pc lerdir oyun oynamayı düşünüyorsan masaüstü alacaksın haa evrak işim felan diyorsand leptop al ama toshiba al
son 1 ay içinde 2 toshiba alıp aynen geri iade ettim. iki farklı modelde de ısınma ve fan sorunu vardı. oyun lafın gelişi dedim benim için önemli olan webmasterlik işleri. masaüstü pc de var zaten canım oyun çekince ona geçerim yeterki web işlerimi halledecek sorunsuz bir laptop olsun. ama toshiba artık hayatta almam.