• 04-06-2013, 01:52:10
    #37
    EmreDnmz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben hiç denemedim ama alt komşum Düz lise son sınıf öğrencisi, Özürsüz 19,5 - Özürlü 24

    Okula gidemediği zamanlarda (keyfii değil), annesi dilekçe yazıyor okula, daha sonra ailesini arayıp teyit de ediyorlar. öylece silindi devamsızlığı 3-4 kere.. daha bugün gitmedi kız..

    Uydurmuyorum, fakat sizin okul ne yapar bilmem. ben kendi okulumda denemedim.





    Yanlışın var, 20 oldu mu mortingen şitraze.
    Vallahi hocam ben 5 sene önce mezun oldum. Benim de 20.5 gündü müdür geldi bizzat konuştu benle yarım gün daha devamsızlık yaparsan sınıfta kalacaksın dedi bana millet dışarlar da gezerken ben sınıfta telefon da müzik dinliyordum tek başıma
  • 04-06-2013, 02:39:59
    #38
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    20 gün oldumu acımazlar.

    Müdürle gidip konuşman yeterli zaten son sınıf san direk 19,5 düşürürler. Heyet raporunu çakman lazımdı son 20 gün aslında.

    Bende zamanında sistemi iyi kullandım reçetelerle , heyet raporlarıyla geçti lise hayatım.
  • 04-06-2013, 07:27:19
    #39
    Lise 1 0
    Lise 2 0
    Lise 3 0
    Lise 4 (5 gün) devamsızlığım vardı hey gidi günler heyy
  • 04-06-2013, 09:20:19
    #40
    Üyeliği durduruldu
    ALem adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lise 1 0
    Lise 2 0
    Lise 3 0
    Lise 4 (5 gün) devamsızlığım vardı hey gidi günler heyy
    hocam sen okulda yatıp okulda kalkanlardansın heralde arasıra dışarı çıkıp hava alsaydın
  • 04-06-2013, 10:09:43
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    sahte rapor yapabilirim geçmişe dair
  • 04-06-2013, 10:43:19
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Ne kadar doğru bilmiyorum ama sınıfı geçmek için dil anlatım ders notu 45 üstünde olmalı.

    Ayrıca eline baklavayi al Haci Babadan 3 gün silerler

    Sent from my HTC Desire
  • 04-06-2013, 11:07:56
    #43
    warkofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okula gitmemişsin sen bu sene hiç

    derslerin iyi ise gidip müdür yardımcısına yalvar

    Maximum devamsızlık
  • 04-06-2013, 11:18:50
    #44
    pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sen okulda yatıp okulda kalkanlardansın heralde arasıra dışarı çıkıp hava alsaydın
    evet aynen öyle

    Lise 1,2,3 full gün okuldaydım + karne günü dahil. 1 ders saati bile geç kalmışlığım yoktur normalde okulu pek seven biri değilim ama zorunlu eğitim geriği böyle oldu sanırım

    Lise 4 yani son sınıfta arkadaşlar o kadar dedi yeter ya 1 günde gelme bee kardeşim o günde en kötü dersler vardı en kötüsüde psikolojiydi hoca ölümüne yazdırıyor 45 dk boyunca full yazıyorsun

    O günkü ders programıda matematik (2), psikoloji (2) + öğleden sonra rehberlik (1) ve beden eğitimi (2) saat idi o zaman kızlar kolumdan çekerek götürmüştü beni bende onları kıramadım

    1 gün ordan gitti diğer 4 günde çok hasta olduğum için gidemedim serum ve iğne vermişti doktor ama 4 gün doktor raporu almama rağmen yok yazılmıştım. Sene sonu devamsızlığa baktım 5 gün yazıyor hemen müdürün yanına gittim. Müdürle aram iyidir beni seviyor sağolsun herkes o günde müdürün odasına 15-20+ arası devamsızlığı olanlar gidiyor. Neyse bi ara ben odaya girdim hoca şaşırdı ve güldü hayırdır dedi dedim hoca işte böyle böyle 4 gün devamsızlığım fazladan yazılmış ben raporda getirmiştim tekrar güldü ve çık dışarı dedi nerdeyse ayakkabısını fırlatacaktı bana
  • 04-06-2013, 12:27:16
    #45
    Üyeliği durduruldu
    neyse