iExChange adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Devamsızlık 20,5 oldu nasıl düşürtebilirim?
60
●5.330
- 03-06-2013, 23:40:05müdür imana gelmiş olabilirMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
müdür hakkı rahmetine kavuşmuş olabilir
müdürü postalamışlardır ( tayini çıkmıştır) - 03-06-2013, 23:44:07Üyeliği durdurulduKesinlikle haklısınız, sizin gibi idealist öğretmenlerimize bir sözüm yok ama sistem o kadar kötü ki hocam.bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben lise son sınıftayken adam gibi ders işlendiğini hatırlamıyorum, müdür yardımcısı kendisi söylerdi heyet raporu alın gidin diye. Heyet raporunu da özel hastanelerden parayla almıştık. Bence bunun parayla devamsızlık sildirmekten bir farkı yok danışıklı dövüş yani. Lise 4 yıl oldu ama bunun kime ne gibi faydası var? diye düşünmeden edemiyor insan.
Sadece saintx değil, bu sistemin, bu çarkın içinde yolunu bulmaya çalışanlar da utanmalı... Sizin gibi gerçek öğretmenleri tenzih ederim. - 03-06-2013, 23:52:43Maalesef her yerde var suistimal. Bizim okulda da var öyle öğretmenler maalesef. Günde 10 saat tek başıma ayakta durdum sınıfta, diğer iki öğretmen? Maalesef sahibinden.com üzerindeki araba ilanlarındaydı gözleri. Öğretmenlerin verdikleri bu görüntüden yüz bulan öğrenciler de maalesef astar istiyor. Açık söylüyorum, öğretmeninki haysiyetsizlik, öğrencininki ise yüzsüzlüktür. Çok şükür müdür ile aynı kafadayız da, ara sıra sınıfları gezintiye çıkınca tüm öğretmenler ip gibi oluyor.Ares adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-06-2013, 23:53:31Güzelce konuşursan müdür veya müdür yardımcısı ile silerler sıkıntı olmaz tekrarını yapma yazık mı değil bir senene notların fena değil geçicek durumdasın da aklını başına al kardeşim ilerde pişman olucak şeyler yapma bilmiyorum o devamsızlığı nerede ne için yaptın ama okuldan bişey çıkmazsa rapor çaresine bak bi şekilde çıkış yolu vardır ikiside olmazsa geç olmadan pm at bi iki yol daha var yardımcı olmaya çalışıyım.
- 03-06-2013, 23:53:39Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.11. sınıf anadolu ticaret meslekteyim. ailevi ve maddi sebeplerden ötürü fazla çalışamıyorum derslerime haftalık azda olsa çalışıyorum anca bu kadar oluyorgrafitus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

not alıyım hocam yarın ayarlayamazsam pm atarım sizeKraLMaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 04-06-2013, 00:02:48Okula uğramayı unutmuşNuhGuleyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bide anadolu lisesi son sınıf he

