• 03-06-2013, 23:29:34
    #19
    iExChange adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizim müdür fanatik çarşılı inönü koltuklarından birini alıcaktım devamsızlığı sıfırlayıp 2 zayıfı halledicekti ama nasip olmadı
    neden nasip olmadi haci?
  • 03-06-2013, 23:40:05
    #20
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden nasip olmadi haci?
    müdür imana gelmiş olabilir
    müdür hakkı rahmetine kavuşmuş olabilir
    müdürü postalamışlardır ( tayini çıkmıştır)
  • 03-06-2013, 23:44:07
    #21
    Üyeliği durduruldu
    bayGaReZ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz öğretmenler böyle öğrencileri görünce cidden çok üzülüyoruz. Geçen dönem bir öğrencim bir dönemde 20 gün devamsızlık yapmıştı. Gençler yapmayın böyle şeyler, yazık. Bir de paradan bahsetmişsiniz ki bu yaşta ayıptır insan söylerken utanmalı biraz.
    Kesinlikle haklısınız, sizin gibi idealist öğretmenlerimize bir sözüm yok ama sistem o kadar kötü ki hocam.
    Ben lise son sınıftayken adam gibi ders işlendiğini hatırlamıyorum, müdür yardımcısı kendisi söylerdi heyet raporu alın gidin diye. Heyet raporunu da özel hastanelerden parayla almıştık. Bence bunun parayla devamsızlık sildirmekten bir farkı yok danışıklı dövüş yani. Lise 4 yıl oldu ama bunun kime ne gibi faydası var? diye düşünmeden edemiyor insan.

    Sadece saintx değil, bu sistemin, bu çarkın içinde yolunu bulmaya çalışanlar da utanmalı... Sizin gibi gerçek öğretmenleri tenzih ederim.
  • 03-06-2013, 23:44:14
    #22
    warkofficial adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    okula gitmemişsin sen bu sene hiç

    derslerin iyi ise gidip müdür yardımcısına yalvar
    kardeşim

  • 03-06-2013, 23:52:43
    #23
    Ares adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle haklısınız, sizin gibi idealist öğretmenlerimize bir sözüm yok ama sistem o kadar kötü ki hocam.
    Ben lise son sınıftayken adam gibi ders işlendiğini hatırlamıyorum, müdür yardımcısı kendisi söylerdi heyet raporu alın gidin diye. Heyet raporunu da özel hastanelerden parayla almıştık. Bence bunun parayla devamsızlık sildirmekten bir farkı yok danışıklı dövüş yani. Lise 4 yıl oldu ama bunun kime ne gibi faydası var? diye düşünmeden edemiyor insan.

    Sadece saintx değil, bu sistemin, bu çarkın içinde yolunu bulmaya çalışanlar da utanmalı... Sizin gibi gerçek öğretmenleri tenzih ederim.
    Maalesef her yerde var suistimal. Bizim okulda da var öyle öğretmenler maalesef. Günde 10 saat tek başıma ayakta durdum sınıfta, diğer iki öğretmen? Maalesef sahibinden.com üzerindeki araba ilanlarındaydı gözleri. Öğretmenlerin verdikleri bu görüntüden yüz bulan öğrenciler de maalesef astar istiyor. Açık söylüyorum, öğretmeninki haysiyetsizlik, öğrencininki ise yüzsüzlüktür. Çok şükür müdür ile aynı kafadayız da, ara sıra sınıfları gezintiye çıkınca tüm öğretmenler ip gibi oluyor.
  • 03-06-2013, 23:53:31
    #24
    Güzelce konuşursan müdür veya müdür yardımcısı ile silerler sıkıntı olmaz tekrarını yapma yazık mı değil bir senene notların fena değil geçicek durumdasın da aklını başına al kardeşim ilerde pişman olucak şeyler yapma bilmiyorum o devamsızlığı nerede ne için yaptın ama okuldan bişey çıkmazsa rapor çaresine bak bi şekilde çıkış yolu vardır ikiside olmazsa geç olmadan pm at bi iki yol daha var yardımcı olmaya çalışıyım.
  • 03-06-2013, 23:53:39
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    grafitus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu notlar mı iyi? Biraz gerçekçi olmak gerekli. Bölüm derslerinden anladığım kadarıyla 11. Sınıf EML'sin. Ben 12. Sınıf ATL'yim. Derslerim senden daha ağır ve fazla yani. Ama puanım 85 üstü. Derslerine önem vermen gerekir. Üniversite sınavında okul puanına çok ijtiyacın olacaktır. Bir tavsiye...

    Bu arada bize veli izni çıktı. Müdür yardımcıları o dilekçeyi ailenin doldurmasını isteyerek belki geçmişi de kapsayan izin alabilirsin.
    11. sınıf anadolu ticaret meslekteyim. ailevi ve maddi sebeplerden ötürü fazla çalışamıyorum derslerime haftalık azda olsa çalışıyorum anca bu kadar oluyor

    KraLMaLi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzelce konuşursan müdür veya müdür yardımcısı ile silerler sıkıntı olmaz tekrarını yapma yazık mı değil bir senene notların fena değil geçicek durumdasın da aklını başına al kardeşim ilerde pişman olucak şeyler yapma bilmiyorum o devamsızlığı nerede ne için yaptın ama okuldan bişey çıkmazsa rapor çaresine bak bi şekilde çıkış yolu vardır ikiside olmazsa geç olmadan pm at bi iki yol daha var yardımcı olmaya çalışıyım.
    not alıyım hocam yarın ayarlayamazsam pm atarım size
  • 04-06-2013, 00:02:12
    #26
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kardeşim

    Helal olsun.
  • 04-06-2013, 00:02:48
    #27
    NuhGuleyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Helal olsun.
    Okula uğramayı unutmuş Bide anadolu lisesi son sınıf he