Devamsızlık 20,5 oldu nasıl düşürtebilirim? - Sayfa 6 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Devamsızlık 20,5 oldu nasıl düşürtebilirim?
60
●
5.330
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Devamsızlık 20,5 oldu nasıl düşürtebilirim?
1
2
3
4
5
6
7
04-06-2013, 12:52:52
#46
iExChange
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Misafir adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
neden nasip olmadi haci?
Müdür yardımcısı imana geldi birisi ötmüş internetten alıcağımı ben dayım gitmiş almış demiştim
04-06-2013, 13:10:54
#47
Six Pack
Cankat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
kardeşim
04-06-2013, 13:34:16
#48
Cankat
Six Pack adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
üst tarafından da bi caps bekliyorum
04-06-2013, 17:45:36
#49
saintx
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
2 tane kitap alıcan demişler babama öyle düşürürüz. kitapların birim fiyatı 5
10
'ye olayı çözdük
04-06-2013, 18:45:49
#50
anfidya
ahahahahahah *** ogün deseydin geçmişe dönük rapor alırdık sana doktor ablalarınla kaynatıyoruz şuan kampüste gülüyorlar sana ahsjfhsçfhsakgag xD
04-06-2013, 18:53:20
#51
NutShot1
Kardeş senin derslerin iyiyse benimki nasıl
Buda devamsızlıktan bir caps
04-06-2013, 19:47:36
#52
Six Pack
Cankat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
üst tarafından da bi caps bekliyorum
ne için gerekli?
04-06-2013, 22:55:44
#53
Cankat
Six Pack adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ne için gerekli?
Google Chrome'dan F12 tuşuna bastınız mı basmadınız mı diye
04-06-2013, 23:20:38
#54
Six Pack
Cankat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Google Chrome'dan F12 tuşuna bastınız mı basmadınız mı diye
hayır basmadım
1
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler