Ben hiç denemedim ama alt komşum Düz lise son sınıf öğrencisi, Özürsüz 19,5 - Özürlü 24
Okula gidemediği zamanlarda (keyfii değil), annesi dilekçe yazıyor okula, daha sonra ailesini arayıp teyit de ediyorlar. öylece silindi devamsızlığı 3-4 kere.. daha bugün gitmedi kız..
Uydurmuyorum, fakat sizin okul ne yapar bilmem. ben kendi okulumda denemedim.
20,5 da kalınmıyor zaten 21 de kalınıyor. Ancak arkadaşların dışar da gezerken okul bitene kadar boş derslere girip çıkacaksın.
Yanlışın var, 20 oldu mu mortingen şitraze.