• 04-06-2013, 00:04:03
    #28
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Okula uğramayı unutmuş Bide anadolu lisesi son sınıf he
    Son sınıfsa ders çalışıyordur.O yüzden bir şey diyemem
  • 04-06-2013, 00:10:11
    #29
    NuhGuleyupoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Son sınıfsa ders çalışıyordur.O yüzden bir şey diyemem
    Ah işte çalışsa........................................ ......
  • 04-06-2013, 00:11:06
    #30
    Cankat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ah işte çalışsa........................................ ......
    O zaman kızmak lazım bu kadar devamsızlığa ciddi ciddi okula gitmemiş.
  • 04-06-2013, 00:15:56
    #31
    Bence notlar güzel sınavda çok da işine yaramayacak sadece bir okul birincisi çıkıyor ve ona yarıyor bölüme göre 100 puana kadar avantayla giriyor o yani arkadaşı düşünürsek erkek olduğunuda görüyoruz profilden zaten birinci olamayacagına göre geçmesi yeterlidir sınava güzelcene calışır yazın ygsyi halleder okullar başlayıncada da lys derslerine bakarsa gayet de işine yarayacak puanlar alır
  • 04-06-2013, 01:07:43
    #32
    60,5 gün devamsızlıgım vardı lise4'de 2 yıl önce yaklaşık 45 günü yarım gündü yani 90 gün boyunca yarım gün gıtmısım ard arda 4 hafta yarım gun gıtmıstım bı kere sonrasında abım bazı olaylar yaşadı annem abimlerde kalmak zorundaydu benım yanımda değildi annem gelip durumu anlattı neyseki devamsızlığı 19,5 güne indirdii. Tek bir şartla okulun bitmesine 1 ay vardı eksiksiz gitmem gerekiyordu. Çoğunluğun gelmediği dönemde ve yaz sıcağında ben okula gidiyordum..
  • 04-06-2013, 01:31:45
    #33
    20,5 da kalınmıyor zaten 21 de kalınıyor. Ancak arkadaşların dışar da gezerken okul bitene kadar boş derslere girip çıkacaksın.
  • 04-06-2013, 01:33:51
    #34
    ateşle bi 50 lik
  • 04-06-2013, 01:42:11
    #35
    Adamı kardeşi okula gitmiyor birde "kardeşim " yazıyor
  • 04-06-2013, 01:47:36
    #36
    Ben hiç denemedim ama alt komşum Düz lise son sınıf öğrencisi, Özürsüz 19,5 - Özürlü 24

    Okula gidemediği zamanlarda (keyfii değil), annesi dilekçe yazıyor okula, daha sonra ailesini arayıp teyit de ediyorlar. öylece silindi devamsızlığı 3-4 kere.. daha bugün gitmedi kız..

    Uydurmuyorum, fakat sizin okul ne yapar bilmem. ben kendi okulumda denemedim.


    rDunyasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    20,5 da kalınmıyor zaten 21 de kalınıyor. Ancak arkadaşların dışar da gezerken okul bitene kadar boş derslere girip çıkacaksın.

    Yanlışın var, 20 oldu mu mortingen şitraze.