Ben hiç denemedim ama alt komşum Düz lise son sınıf öğrencisi, Özürsüz 19,5 - Özürlü 24

Okula gidemediği zamanlarda (keyfii değil), annesi dilekçe yazıyor okula, daha sonra ailesini arayıp teyit de ediyorlar. öylece silindi devamsızlığı 3-4 kere.. daha bugün gitmedi kız..

Uydurmuyorum, fakat sizin okul ne yapar bilmem. ben kendi okulumda denemedim.


rDunyasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20,5 da kalınmıyor zaten 21 de kalınıyor. Ancak arkadaşların dışar da gezerken okul bitene kadar boş derslere girip çıkacaksın.

Yanlışın var, 20 oldu mu mortingen şitraze.