Devamsızlık 20,5 oldu nasıl düşürtebilirim? - Sayfa 7 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Devamsızlık 20,5 oldu nasıl düşürtebilirim?
60
●
5.330
R10.net
Gündem & Off-Topic
Off-Topic
Devamsızlık 20,5 oldu nasıl düşürtebilirim?
İlk
2
3
4
5
6
7
04-06-2013, 23:21:23
#55
Cankat
Six Pack adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hayır basmadım
mesaj alınmıştır
04-06-2013, 23:23:03
#56
Six Pack
Cankat adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
mesaj alınmıştır
04-06-2013, 23:23:50
#57
Cankat
Six Pack adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hey yavrum hey
05-06-2013, 13:05:26
#58
t4ko
Bence son günlere bırakmayın yıllar önce arkadaşım 26 günden bıraktılar(12nci sınıfta)
buda benimkiydi
05-06-2013, 20:09:10
#59
muhammed649
bu da benim 12. sınıftaki devamsızlığım bi ara 22 falan olmuştu raporla falan hallettik
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:09:10 -->-> Daha önceki mesaj 20:04:55 --
bazi hocalar cins olunca delirmemek elde değil vallahi
05-06-2013, 20:49:11
#60
RE0NA
Üyeliği durduruldu
muhammed649 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
bu da benim 12. sınıftaki devamsızlığım bi ara 22 falan olmuştu raporla falan hallettik
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:09:10 -->-> Daha önceki mesaj 20:04:55 --
bazi hocalar cins olunca delirmemek elde değil vallahi
Hocam nasıl güldüm ya
Nasıl takmış size böyle
Bu arada konu sahibi arkadaş için, velinle git dilekçe yazsın 19,5 'a düşürüyorlar diye biliyorum.
05-06-2013, 21:08:54
#61
muhammed649
RE0NA adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Hocam nasıl güldüm ya
Nasıl takmış size böyle
Bu arada konu sahibi arkadaş için, velinle git dilekçe yazsın 19,5 'a düşürüyorlar diye biliyorum.
takmıştı ama bende ona taktım
baraj ders olduğunu düşünüyordu hoca sırf yazın gelip sorumluluk sınavına gireyim diye ama baraj ders değilmiş
İlk
2
3
4
5
6
7
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler