muhammed649 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


bu da benim 12. sınıftaki devamsızlığım bi ara 22 falan olmuştu raporla falan hallettik

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:09:10 -->-> Daha önceki mesaj 20:04:55 --



bazi hocalar cins olunca delirmemek elde değil vallahi
Hocam nasıl güldüm ya Nasıl takmış size böyle

Bu arada konu sahibi arkadaş için, velinle git dilekçe yazsın 19,5 'a düşürüyorlar diye biliyorum.