60,5 gün devamsızlıgım vardı lise4'de 2 yıl önce yaklaşık 45 günü yarım gündü yani 90 gün boyunca yarım gün gıtmısım ard arda 4 hafta yarım gun gıtmıstım bı kere sonrasında abım bazı olaylar yaşadı annem abimlerde kalmak zorundaydu benım yanımda değildi annem gelip durumu anlattı neyseki devamsızlığı 19,5 güne indirdii. Tek bir şartla okulun bitmesine 1 ay vardı eksiksiz gitmem gerekiyordu. Çoğunluğun gelmediği dönemde ve yaz sıcağında ben okula gidiyordum..