Güzelce konuşursan müdür veya müdür yardımcısı ile silerler sıkıntı olmaz tekrarını yapma yazık mı değil bir senene notların fena değil geçicek durumdasın da aklını başına al kardeşim ilerde pişman olucak şeyler yapma bilmiyorum o devamsızlığı nerede ne için yaptın ama okuldan bişey çıkmazsa rapor çaresine bak bi şekilde çıkış yolu vardır ikiside olmazsa geç olmadan pm at bi iki yol daha var yardımcı olmaya çalışıyım.