Bu notlar mı iyi? Biraz gerçekçi olmak gerekli. Bölüm derslerinden anladığım kadarıyla 11. Sınıf EML'sin. Ben 12. Sınıf ATL'yim. Derslerim senden daha ağır ve fazla yani. Ama puanım 85 üstü. Derslerine önem vermen gerekir. Üniversite sınavında okul puanına çok ijtiyacın olacaktır. Bir tavsiye...
Bu arada bize veli izni çıktı. Müdür yardımcıları o dilekçeyi ailenin doldurmasını isteyerek belki geçmişi de kapsayan izin alabilirsin.
11. sınıf anadolu ticaret meslekteyim. ailevi ve maddi sebeplerden ötürü fazla çalışamıyorum derslerime haftalık azda olsa çalışıyorum anca bu kadar oluyor
Güzelce konuşursan müdür veya müdür yardımcısı ile silerler sıkıntı olmaz tekrarını yapma yazık mı değil bir senene notların fena değil geçicek durumdasın da aklını başına al kardeşim ilerde pişman olucak şeyler yapma bilmiyorum o devamsızlığı nerede ne için yaptın ama okuldan bişey çıkmazsa rapor çaresine bak bi şekilde çıkış yolu vardır ikiside olmazsa geç olmadan pm at bi iki yol daha var yardımcı olmaya çalışıyım.
not alıyım hocam yarın ayarlayamazsam pm atarım size