20 gün oldumu acımazlar.

Müdürle gidip konuşman yeterli zaten son sınıf san direk 19,5 düşürürler. Heyet raporunu çakman lazımdı son 20 gün aslında.

Bende zamanında sistemi iyi kullandım reçetelerle , heyet raporlarıyla geçti lise hayatım.