Ben hiç denemedim ama alt komşum Düz lise son sınıf öğrencisi, Özürsüz 19,5 - Özürlü 24
Okula gidemediği zamanlarda (keyfii değil), annesi dilekçe yazıyor okula, daha sonra ailesini arayıp teyit de ediyorlar. öylece silindi devamsızlığı 3-4 kere.. daha bugün gitmedi kız..
Uydurmuyorum, fakat sizin okul ne yapar bilmem. ben kendi okulumda denemedim.
Yanlışın var, 20 oldu mu mortingen şitraze.
Vallahi hocam ben 5 sene önce mezun oldum. Benim de 20.5 gündü müdür geldi bizzat konuştu benle yarım gün daha devamsızlık yaparsan sınıfta kalacaksın dedi bana millet dışarlar da gezerken ben sınıfta telefon da müzik dinliyordum tek başıma