pceLves adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam sen okulda yatıp okulda kalkanlardansın heralde arasıra dışarı çıkıp hava alsaydın
evet aynen öyle

Lise 1,2,3 full gün okuldaydım + karne günü dahil. 1 ders saati bile geç kalmışlığım yoktur normalde okulu pek seven biri değilim ama zorunlu eğitim geriği böyle oldu sanırım

Lise 4 yani son sınıfta arkadaşlar o kadar dedi yeter ya 1 günde gelme bee kardeşim o günde en kötü dersler vardı en kötüsüde psikolojiydi hoca ölümüne yazdırıyor 45 dk boyunca full yazıyorsun

O günkü ders programıda matematik (2), psikoloji (2) + öğleden sonra rehberlik (1) ve beden eğitimi (2) saat idi o zaman kızlar kolumdan çekerek götürmüştü beni bende onları kıramadım

1 gün ordan gitti diğer 4 günde çok hasta olduğum için gidemedim serum ve iğne vermişti doktor ama 4 gün doktor raporu almama rağmen yok yazılmıştım. Sene sonu devamsızlığa baktım 5 gün yazıyor hemen müdürün yanına gittim. Müdürle aram iyidir beni seviyor sağolsun herkes o günde müdürün odasına 15-20+ arası devamsızlığı olanlar gidiyor. Neyse bi ara ben odaya girdim hoca şaşırdı ve güldü hayırdır dedi dedim hoca işte böyle böyle 4 gün devamsızlığım fazladan yazılmış ben raporda getirmiştim tekrar güldü ve çık dışarı dedi nerdeyse ayakkabısını fırlatacaktı bana