• 01-03-2013, 23:24:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba Sn Arkadaşlar.
    Şuana kadar yerel esnaflar, kişi ve kurumlarla sürekli konuşma içerisindeyiz ama işletmelerde para suyunu çekmiş durumda. Halk gerçekten bankalara borçlandırılıp, parasızlıkta kaldı. Enflasyon durumları vs vs.
    Enflasyon varken hiç değilse cebimizde paramız vardı.
    Ne oluyor beyler bilgisi olan, açıklaması olan, piyasa ne zaman açılır?
  • 01-03-2013, 23:28:36
    #2
    Üyeliği durduruldu
    yani müdür bilmiyorumda nedense bende çok para harcamaya başladım herşey pahalandığındanmıdır nedir bilmiyorum maaşı alıyoruz 2.hafta avans çekmeye başlıyoruz içeriden ne birikim yapabiliyoruz ne birşey.
    Eskiden dediğin gibi paramız kısıtlıydı ama yinede bankalara borcumuz yoktu .

    benim düşüncem teknolojiye çok para harcanıyor ve sağa sola borçlanıyor bunun sebebi cebimizin boş kalması
  • 01-03-2013, 23:30:25
    #3
    Üyeliği durduruldu
    OuTLaW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yani müdür bilmiyorumda nedense bende çok para harcamaya başladım herşey pahalandığındanmıdır nedir bilmiyorum maaşı alıyoruz 2.hafta avans çekmeye başlıyoruz içeriden ne birikim yapabiliyoruz ne birşey.
    Eskiden dediğin gibi paramız kısıtlıydı ama yinede bankalara borcumuz yoktu .

    benim düşüncem teknolojiye çok para harcanıyor ve sağa sola borçlanıyor bunun sebebi cebimizin boş kalması
    Şimdi hocam maaşı alıyorsunuz orası okey, diğer alışverişlerinize geleyim:
    Her hafta laptop almıyoruz.
    Her hafta telefon almıyoruz.
    Her hafta başka bir şey almıyoruz.

    Kiralı ise ev:
    Kira+Elektrik+Su+Isınma+İnternet+Telefon= (kira hariç 500 TL anca)
    E kira 700 olsa 1200 TL toplam ücret.
    Yemeye de 400 hadi 600 ayırdık 1800 TL.
    E nerde bizim 200 TL?
  • 01-03-2013, 23:35:41
    #4
    Çok paradansa bereketli para nasip etsin Allah (Celle Celaluhu).
  • 01-03-2013, 23:37:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    ailemle yaşıyorum birde ev giderimde yok .

    internet telefon sunucu kirası elektrik

    e onlarda yapıyor 70 + 110 + 175 + 90 445 lira
    1055 liralık bir kayıp var bende. nereye harcadığımı sorsan fikrim yok.

    bendemi sorun var anlamadım

    geçen ay aldıklarım ise ps3 aldım televizyon aldım ps3 e kollar media tank bir adette hdd ama sonuçta bakıyorum.
    sağa sola çok para harcanıyor sırf o lanet sigara bıktırdı zaten beni hergün 9 liradan 270 lira para yapıyor onuda bırakıcam şerefsizim öyle sinir oluyorum ya
  • 01-03-2013, 23:43:54
    #6
    Sigara içenler, bırakın farkı sizde yaşayın
  • 01-03-2013, 23:45:08
    #7
    Üyeliği durduruldu
    aha buda r10 'dakilere sözüm olsun bugünden itibaren sigara içmiyorum arkadaş.
  • 01-03-2013, 23:47:09
    #8
    Üyeliği durduruldu
    İnşaAllah hayırlısını nasip etsin ALLAHcc ama merak ediyor insan değerli dostlarım..
  • 01-03-2013, 23:49:32
    #9
    Şu son paketi de içip öyle bırakalım bari şaka bi yana farkında olmadan yapılan en büyük masraf sigara, bırakabilirsek çok daha rahat olacağımıza inanıyorum.