• 02-03-2013, 13:16:27
    #28
    Lokantada da özellikle 4 gündür işler yarı yarıya düştü dün dolmuşta şöförle muhabbet ediyoruz adamların işi bile düşmüş. Millet artık nerden kısacağını bilmiyor. Biz online oyun sektöründeyiz eskiden kazandığımız paranın çeyreğini kazanamıyoruz.
  • 02-03-2013, 13:47:48
    #29
    yasindayioglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Lokantada da özellikle 4 gündür işler yarı yarıya düştü dün dolmuşta şöförle muhabbet ediyoruz adamların işi bile düşmüş. Millet artık nerden kısacağını bilmiyor. Biz online oyun sektöründeyiz eskiden kazandığımız paranın çeyreğini kazanamıyoruz.
    sebebi ne?
  • 02-03-2013, 14:28:49
    #30
    Sigara alkol gibi keyfi tüketimlere son verin o zaman daha iyi olacaktır sizin için arkadaşlar. Birde teknoloji delisi olmamakta fayda var.
  • 02-03-2013, 15:08:44
    #31
    Violin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne oluyor beyler bilgisi olan, açıklaması olan, piyasa ne zaman açılır?
    Bidahaki seçime ramak kala açılır.
  • 02-03-2013, 16:40:46
    #32
    En büyük müsebbibi olmayan parayı harcayan bizleriz

    bkz krediler ve kredi kartları

    çevremde tanıdığım hemen hemen herkesin kredisi yada kredi kartı borcu var

    şuan asgari bir memurun(5-6 yıllık) en az 2 kredisi var bir ev bir araba yani en az 15 yıl bu memurdan ümidi kesin

    faizler yükseltilip kredi ve borçlandırılmanın önüne geçilmediği sürece sonumuz pek parlak gözükmüyor...
    • Maeglin
    Maeglin bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 02-03-2013, 16:48:30
    #33
    Çok şükür. Az önce çorba içip karnımı doyurdum, şimdi sıcak evimde sıcak bilgisayarımın karşısındayım.
  • 02-03-2013, 18:29:44
    #34
    Aylık 900 Tl Alan biri 1.600 Almayı hayal eder, 1.600 Alan 2,600 Almayı Hayal eder,Yani İnsan Oglu açtır ayagınızı yorganınıza göre uzattıgınızda Pek Probleminiz olmaz. İnsanlar her zaman daha fazlasını ister zaten,Aylık 800 lira maaşla çalışanın elinde 2 bin tllik telefon oldukça zor geçinir bu millet.
  • 02-03-2013, 19:00:20
    #35
    Üyeliği durduruldu
    ben öğrenciyim 700 tl iki haftada bitti. ( site gelirlerinden elde ettiğim )

    elimde ne var ? 0 tabiki de. yani eskiden olsa telefonu yenilerdim laptop falan alırdım ama bunda hic birşey olmadı. yeniyıldan önce de 1250 liram 3 haftada bitmişti.
  • 02-03-2013, 19:07:33
    #36
    hocam galiba siz türkiye'de değil afrikada yaşıyorsunuz para yok vs diyorsunuz ama istenbulda yaşıyorum inanın arabası olmayan yok hemde 1 değil 2 tane var herkesin her yer ev mütahitler harıl harıl çalışıyor her evde satılıyor boş ev yook trafik sorunu niye var çok arabadan birde yol yetersizliğinden yol neden yetersiz heryer ev kaynıyor park yok bahçe yok her yer avm git bakalım hafta sonu bir alışveriş merkezine yer var mı para yok bu adamlar niye gidiyorlar bizde yada sizde olmayabilir ama inanın çoğu kişide var parayla imanın kimde oldugu bilinmez ...