Kimsede para yok, sonumuz ne olacak?
43
●2.660
- 02-03-2013, 13:16:27Lokantada da özellikle 4 gündür işler yarı yarıya düştü dün dolmuşta şöförle muhabbet ediyoruz adamların işi bile düşmüş. Millet artık nerden kısacağını bilmiyor. Biz online oyun sektöründeyiz eskiden kazandığımız paranın çeyreğini kazanamıyoruz.
- 02-03-2013, 15:08:44Bidahaki seçime ramak kala açılır.Violin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-03-2013, 16:40:46En büyük müsebbibi olmayan parayı harcayan bizleriz
bkz krediler ve kredi kartları
çevremde tanıdığım hemen hemen herkesin kredisi yada kredi kartı borcu var
şuan asgari bir memurun(5-6 yıllık) en az 2 kredisi var bir ev bir araba yani en az 15 yıl bu memurdan ümidi kesin
faizler yükseltilip kredi ve borçlandırılmanın önüne geçilmediği sürece sonumuz pek parlak gözükmüyor... - 02-03-2013, 18:29:44Aylık 900 Tl Alan biri 1.600 Almayı hayal eder, 1.600 Alan 2,600 Almayı Hayal eder,Yani İnsan Oglu açtır ayagınızı yorganınıza göre uzattıgınızda Pek Probleminiz olmaz. İnsanlar her zaman daha fazlasını ister zaten,Aylık 800 lira maaşla çalışanın elinde 2 bin tllik telefon oldukça zor geçinir bu millet.
- 02-03-2013, 19:07:33hocam galiba siz türkiye'de değil afrikada yaşıyorsunuz para yok vs diyorsunuz ama istenbulda yaşıyorum inanın arabası olmayan yok hemde 1 değil 2 tane var herkesin her yer ev mütahitler harıl harıl çalışıyor her evde satılıyor boş ev yook trafik sorunu niye var çok arabadan birde yol yetersizliğinden yol neden yetersiz heryer ev kaynıyor park yok bahçe yok her yer avm git bakalım hafta sonu bir alışveriş merkezine yer var mı para yok bu adamlar niye gidiyorlar bizde yada sizde olmayabilir ama inanın çoğu kişide var parayla imanın kimde oldugu bilinmez ...
700 tl iki haftada bitti. ( site gelirlerinden elde ettiğim )