• 01-03-2013, 23:50:39
    #10
    Üyeliği durduruldu
    UyKuCu_06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şu son paketi de içip öyle bırakalım bari şaka bi yana farkında olmadan yapılan en büyük masraf sigara, bırakabilirsek çok daha rahat olacağımıza inanıyorum.
    kırdım attım paketi moruk sende katıl bugün r10'da sigara bırakma günü ilan edelim.

    sigaraya verdiğim paraya 2 sunucu daha kiralar başka işlerle uğraşabilirim arkadaş ya ne salağım ben ya
  • 01-03-2013, 23:56:09
    #11
    OuTLaW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kırdım attım paketi moruk sende katıl bugün r10'da sigara bırakma günü ilan edelim.

    sigaraya verdiğim paraya 2 sunucu daha kiralar başka işlerle uğraşabilirim arkadaş ya ne salağım ben ya
    Bırakalım hocam, bugünden itibaren son verelim artık.
  • 02-03-2013, 00:01:10
    #12
    Haklısınız herkeste durum aynı sonumuz hayır değil gibi
  • 02-03-2013, 00:03:30
    #13
    Bende işte şu kadar bu kadar para kazanıyorum, kira veriyorum, elektrik, su diğer giderlere ödeme yapıyorum sonra ayın 20 günü niyeyse param olmuyor bitiyor yani Elde kalanla idare ediyorum. Özel bir harcamam da yok hani ayda yılda bir dışarı çıkıyoruz eskisi gibi öyle ahım şahım bir yaşamımda kalmadı. Kendi aileme bakıyorum durum aynı, işim gereği çiftçilere, köylülere bakıyorum onlar benden beter. Her geçen gün daha da kötüye gidiyor sanki durum.
  • 02-03-2013, 00:29:55
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Açılacak mı acaba piyasalar?
  • 02-03-2013, 00:36:14
    #15
    OuTLaW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kırdım attım paketi moruk sende katıl bugün r10'da sigara bırakma günü ilan edelim.

    sigaraya verdiğim paraya 2 sunucu daha kiralar başka işlerle uğraşabilirim arkadaş ya ne salağım ben ya
    şevkinizi kırmak istemem hocam ama eğer alkol tüketiyorsanız kesinlikle sigarayı bırakamazsınız.
  • 02-03-2013, 00:38:26
    #16
    Üyeliği durduruldu
    yigit1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şevkinizi kırmak istemem hocam ama eğer alkol tüketiyorsanız kesinlikle sigarayı bırakamazsınız.
    yok kullanmıyorum 2-3 senede belki bi kere viski.
  • 02-03-2013, 00:39:43
    #17
    OuTLaW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yok kullanmıyorum 2-3 senede belki bi kere viski.
    o zaman gerisi sizin iradenize bakıyor 15 gün boyunca sürekli tekrarlanan davranışlar insanda alışkanlık yapıyormuş, yani 15 gün sigara içmezseniz bırakabilirsiniz.
  • 02-03-2013, 00:44:55
    #18
    Tüketim toplumu olduk. Ürettiğimiz bir şey yok. Herşeyin en iyisini, en pahalısını alma derdine düştük. Doyumsuzluk, açgözlülük başgösterdi.
    Temizlik görevlisi bile Iphone kullanır oldu.
    Gıdalarımız pimi çekilmiş bomba oldu. Geleneksel yiyeceğimiz yoğurdu bile marketlerden alır olduk. Çoçuklarımız ambalajsız birşey yemez oldu.
    İktisadın sünnet, İsrafın haram olduğunu unuttuk.
    Binlerce ton ekmek israf ettik. Varlık denizinde yoklukla imtihan oluyoruz.
    Allah sonumuzu hayretsin.
    Ekmek bizde kutsaldır. Emeğin simgesidir. Çöplükler ekmek doldu.
    Faiz, Kredi kartı , Haram paramızı bereketsiz kıldı.

    Çok sebep var. Saymakla bitmez ki.