OuTLaW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kırdım attım paketi moruk sende katıl bugün r10'da sigara bırakma günü ilan edelim.

sigaraya verdiğim paraya 2 sunucu daha kiralar başka işlerle uğraşabilirim arkadaş ya ne salağım ben ya
şevkinizi kırmak istemem hocam ama eğer alkol tüketiyorsanız kesinlikle sigarayı bırakamazsınız.