Şu son paketi de içip öyle bırakalım bari

şaka bi yana farkında olmadan yapılan en büyük masraf sigara, bırakabilirsek çok daha rahat olacağımıza inanıyorum.
kırdım attım paketi moruk sende katıl bugün r10'da sigara bırakma günü ilan edelim.
sigaraya verdiğim paraya 2 sunucu daha kiralar başka işlerle uğraşabilirim arkadaş ya ne salağım ben ya