Tüketim toplumu olduk. Ürettiğimiz bir şey yok. Herşeyin en iyisini, en pahalısını alma derdine düştük. Doyumsuzluk, açgözlülük başgösterdi.
Temizlik görevlisi bile Iphone kullanır oldu.
Gıdalarımız pimi çekilmiş bomba oldu. Geleneksel yiyeceğimiz yoğurdu bile marketlerden alır olduk. Çoçuklarımız ambalajsız birşey yemez oldu.
İktisadın sünnet, İsrafın haram olduğunu unuttuk.
Binlerce ton ekmek israf ettik. Varlık denizinde yoklukla imtihan oluyoruz.
Allah sonumuzu hayretsin.
Ekmek bizde kutsaldır. Emeğin simgesidir. Çöplükler ekmek doldu.
Faiz, Kredi kartı , Haram paramızı bereketsiz kıldı.
Çok sebep var. Saymakla bitmez ki.