Bende işte şu kadar bu kadar para kazanıyorum, kira veriyorum, elektrik, su diğer giderlere ödeme yapıyorum sonra ayın 20 günü niyeyse param olmuyor bitiyor yani Elde kalanla idare ediyorum. Özel bir harcamam da yok hani ayda yılda bir dışarı çıkıyoruz eskisi gibi öyle ahım şahım bir yaşamımda kalmadı. Kendi aileme bakıyorum durum aynı, işim gereği çiftçilere, köylülere bakıyorum onlar benden beter. Her geçen gün daha da kötüye gidiyor sanki durum.