ben öğrenciyim 700 tl iki haftada bitti. ( site gelirlerinden elde ettiğim )

elimde ne var ? 0 tabiki de. yani eskiden olsa telefonu yenilerdim laptop falan alırdım ama bunda hic birşey olmadı. yeniyıldan önce de 1250 liram 3 haftada bitmişti.