yani müdür bilmiyorumda nedense bende çok para harcamaya başladım herşey pahalandığındanmıdır nedir bilmiyorum maaşı alıyoruz 2.hafta avans çekmeye başlıyoruz içeriden ne birikim yapabiliyoruz ne birşey.
Eskiden dediğin gibi paramız kısıtlıydı ama yinede bankalara borcumuz yoktu .

benim düşüncem teknolojiye çok para harcanıyor ve sağa sola borçlanıyor bunun sebebi cebimizin boş kalması