OuTLaW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yani müdür bilmiyorumda nedense bende çok para harcamaya başladım herşey pahalandığındanmıdır nedir bilmiyorum maaşı alıyoruz 2.hafta avans çekmeye başlıyoruz içeriden ne birikim yapabiliyoruz ne birşey.
Eskiden dediğin gibi paramız kısıtlıydı ama yinede bankalara borcumuz yoktu .

benim düşüncem teknolojiye çok para harcanıyor ve sağa sola borçlanıyor bunun sebebi cebimizin boş kalması
Şimdi hocam maaşı alıyorsunuz orası okey, diğer alışverişlerinize geleyim:
Her hafta laptop almıyoruz.
Her hafta telefon almıyoruz.
Her hafta başka bir şey almıyoruz.

Kiralı ise ev:
Kira+Elektrik+Su+Isınma+İnternet+Telefon= (kira hariç 500 TL anca)
E kira 700 olsa 1200 TL toplam ücret.
Yemeye de 400 hadi 600 ayırdık 1800 TL.
E nerde bizim 200 TL?