ailemle yaşıyorum birde ev giderimde yok .

internet telefon sunucu kirası elektrik

e onlarda yapıyor 70 + 110 + 175 + 90 445 lira
1055 liralık bir kayıp var bende. nereye harcadığımı sorsan fikrim yok.

bendemi sorun var anlamadım

geçen ay aldıklarım ise ps3 aldım televizyon aldım ps3 e kollar media tank bir adette hdd ama sonuçta bakıyorum.
sağa sola çok para harcanıyor sırf o lanet sigara bıktırdı zaten beni hergün 9 liradan 270 lira para yapıyor onuda bırakıcam şerefsizim öyle sinir oluyorum ya