Merhaba Sn Arkadaşlar.
Şuana kadar yerel esnaflar, kişi ve kurumlarla sürekli konuşma içerisindeyiz ama işletmelerde para suyunu çekmiş durumda. Halk gerçekten bankalara borçlandırılıp, parasızlıkta kaldı. Enflasyon durumları vs vs.
Enflasyon varken hiç değilse cebimizde paramız vardı.
Ne oluyor beyler bilgisi olan, açıklaması olan, piyasa ne zaman açılır?