• 25-04-2014, 20:18:25
    #1
    Radore'den Kurumsal paketini almayı düşünüyorum radore nasıldır hizmeti desteği?
  • 25-04-2014, 20:23:15
    #2
    1,5 sene önce r10'un DB gitti yedek alınmamış falan filan gitti.
    İstanbulda elektrikler kesildi jenaratörleri çalışmadı kaç gün r10 filan yine kapalı kaldı.

    Ne kadar iyi olduğunu siz düşünün artık.
  • 25-04-2014, 21:36:17
    #3
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1,5 sene önce r10'un DB gitti yedek alınmamış falan filan gitti.
    İstanbulda elektrikler kesildi jenaratörleri çalışmadı kaç gün r10 filan yine kapalı kaldı.

    Ne kadar iyi olduğunu siz düşünün artık.
    Senin gibi terbiyesizleri burada tutmamak lazım . r10 şu anki halindeyse radorenin bunda en az %50 katkısı vardır. Para ile de olsa ilk zamanlarda kimse böyle saldırı alan bir siteyi bir karşılık bile beklemeden barındırmazdı .
  • 25-04-2014, 21:40:06
    #4
    kernelheaders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin gibi terbiyesizleri burada tutmamak lazım . r10 şu anki halindeyse radorenin bunda en az %50 katkısı vardır. Para ile de olsa ilk zamanlarda kimse böyle saldırı alan bir siteyi bir karşılık bile beklemeden barındırmazdı .
    Burada ben terbiyesizlik yapılan birşey göremedim. Arkadaş sormuş bende olanları söyledim bunları herkes biliyor. Yaşınıza bakıyorum saygı duymak istiyorum ama siz terbiyesizlik yapmayın benim yapmadığım birşeyde böyle konuşarak.

    Sponsor olurken babasının hayrına sponsor olmuyor. Buradan öyle yada böyle kendi reklamını yapıyor iyi yada kötü.
  • 25-04-2014, 21:46:52
    #5
    Üyeliği durduruldu
    kernelheaders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin gibi terbiyesizleri burada tutmamak lazım . r10 şu anki halindeyse radorenin bunda en az %50 katkısı vardır. Para ile de olsa ilk zamanlarda kimse böyle saldırı alan bir siteyi bir karşılık bile beklemeden barındırmazdı .
    adam düşündüklerini söylüyor , adamı terbiyesiz ilan ediyorsunuz

    Tebrikler
  • 25-04-2014, 21:51:56
    #6
    kernelheaders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin gibi terbiyesizleri burada tutmamak lazım . r10 şu anki halindeyse radorenin bunda en az %50 katkısı vardır. Para ile de olsa ilk zamanlarda kimse böyle saldırı alan bir siteyi bir karşılık bile beklemeden barındırmazdı .
    Başlık "Hadi radoreyi övüyoruz" mu yoksa "Radoreyi nasıl bilirsiniz" mi?

    Bugün bir elektrik kesintisinde günlerce sunuculara erişim olamıyorsa kusura bakmayın ama dünyanın en kaliteli makinelerine dahi sahip olsa o firma işini benim gözümde (ALTI ÇİZİLİ) iyi yapamıyordur.
  • 25-04-2014, 22:09:27
    #7
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1,5 sene önce r10'un DB gitti yedek alınmamış falan filan gitti.
    İstanbulda elektrikler kesildi jenaratörleri çalışmadı kaç gün r10 filan yine kapalı kaldı.

    Ne kadar iyi olduğunu siz düşünün artık.
    Arkadaşa aynen katılıyorum.
  • 29-04-2014, 10:58:25
    #8
    Kötüye giden bir firma her hafta çarşamba günü sıkıntı çıkarmaya başladı.
  • 29-04-2014, 11:05:18
    #9
    Partizanlık yapmanın manası yok radore nin biraz daha gelişmesi lazım burada bir resellerından bir kaç kere server kiraladım ama koşarak uzaklaştım hem reseller ın bilgisizliği hemde kesintiler yüzünden, öyle pasta börek kesip facebook üzerinden paylaşmak ile olmuyor malesef. Şimdi resellerları gelip döktürmeye başlar burada ama radore son tercih olmalı bence işini daha profesyonel yapan yerler var. İsim vermeyeyim ki durumun sadece "nasıl bilirim" le alakalı olduğunu anlasınlar.