kernelheaders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin gibi terbiyesizleri burada tutmamak lazım . r10 şu anki halindeyse radorenin bunda en az %50 katkısı vardır. Para ile de olsa ilk zamanlarda kimse böyle saldırı alan bir siteyi bir karşılık bile beklemeden barındırmazdı .
Burada ben terbiyesizlik yapılan birşey göremedim. Arkadaş sormuş bende olanları söyledim bunları herkes biliyor. Yaşınıza bakıyorum saygı duymak istiyorum ama siz terbiyesizlik yapmayın benim yapmadığım birşeyde böyle konuşarak.

Sponsor olurken babasının hayrına sponsor olmuyor. Buradan öyle yada böyle kendi reklamını yapıyor iyi yada kötü.