Senin gibi terbiyesizleri burada tutmamak lazım . r10 şu anki halindeyse radorenin bunda en az %50 katkısı vardır. Para ile de olsa ilk zamanlarda kimse böyle saldırı alan bir siteyi bir karşılık bile beklemeden barındırmazdı .
adam düşündüklerini söylüyor , adamı terbiyesiz ilan ediyorsunuz
Tebrikler