1,5 sene önce r10'un DB gitti yedek alınmamış falan filan gitti.
İstanbulda elektrikler kesildi jenaratörleri çalışmadı kaç gün r10 filan yine kapalı kaldı.
Ne kadar iyi olduğunu siz düşünün artık.
Senin gibi terbiyesizleri burada tutmamak lazım . r10 şu anki halindeyse radorenin bunda en az %50 katkısı vardır. Para ile de olsa ilk zamanlarda kimse böyle saldırı alan bir siteyi bir karşılık bile beklemeden barındırmazdı .