1,5 sene önce r10'un DB gitti yedek alınmamış falan filan gitti.
İstanbulda elektrikler kesildi jenaratörleri çalışmadı kaç gün r10 filan yine kapalı kaldı.

Ne kadar iyi olduğunu siz düşünün artık.