• 29-04-2014, 11:17:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1,5 sene önce r10'un DB gitti yedek alınmamış falan filan gitti.
    İstanbulda elektrikler kesildi jenaratörleri çalışmadı kaç gün r10 filan yine kapalı kaldı.

    Ne kadar iyi olduğunu siz düşünün artık.
    Katılıyorum. Bence gayet terbiyeli ve dürüst bir şekilde yorumlamış.
  • 29-04-2014, 15:14:34
    #11
    kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1,5 sene önce r10'un DB gitti yedek alınmamış falan filan gitti.
    İstanbulda elektrikler kesildi jenaratörleri çalışmadı kaç gün r10 filan yine kapalı kaldı.

    Ne kadar iyi olduğunu siz düşünün artık.
    Katılıyorum hocam +1
  • 10-08-2014, 16:14:05
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bazı şanssızlıklar olmuş olabilir ama Radore kaliteli ve tecrübeli bir firma.
  • 03-09-2014, 00:28:54
    #13
    Arkadaşlar güncelliyim konuyu. Radore linux hostingde nasıldır? Site açılma hızları nasıl memnunmusunuz?
  • 06-09-2014, 16:43:08
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    R10.Net Gibi Bir Forumu DC nin Hosting Hizmeti İle Mukayese Etmek Çok Yanlış.

    İllede Radore İstiyorsanız Bir Bayisinden Alın Hizmeti Hem Bayi Kazansın Hem DC
  • 06-09-2014, 16:48:39
    #15
    radore yeni yerıne tasındı gecenlerde sanırım sımdı daha ıyı hızmet verıyo dıye duymustum ama kullanmıyorum bılmıyorum