kralmchalen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1,5 sene önce r10'un DB gitti yedek alınmamış falan filan gitti.
İstanbulda elektrikler kesildi jenaratörleri çalışmadı kaç gün r10 filan yine kapalı kaldı.

Ne kadar iyi olduğunu siz düşünün artık.
Katılıyorum. Bence gayet terbiyeli ve dürüst bir şekilde yorumlamış.