Senin gibi terbiyesizleri burada tutmamak lazım . r10 şu anki halindeyse radorenin bunda en az %50 katkısı vardır. Para ile de olsa ilk zamanlarda kimse böyle saldırı alan bir siteyi bir karşılık bile beklemeden barındırmazdı .
Başlık "
Hadi radoreyi övüyoruz" mu yoksa "
Radoreyi nasıl bilirsiniz" mi?
Bugün bir elektrik kesintisinde günlerce sunuculara erişim olamıyorsa kusura bakmayın ama dünyanın en kaliteli makinelerine dahi sahip olsa o firma işini
benim gözümde (ALTI ÇİZİLİ) iyi yapamıyordur.