kernelheaders adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin gibi terbiyesizleri burada tutmamak lazım . r10 şu anki halindeyse radorenin bunda en az %50 katkısı vardır. Para ile de olsa ilk zamanlarda kimse böyle saldırı alan bir siteyi bir karşılık bile beklemeden barındırmazdı .
Başlık "Hadi radoreyi övüyoruz" mu yoksa "Radoreyi nasıl bilirsiniz" mi?

Bugün bir elektrik kesintisinde günlerce sunuculara erişim olamıyorsa kusura bakmayın ama dünyanın en kaliteli makinelerine dahi sahip olsa o firma işini benim gözümde (ALTI ÇİZİLİ) iyi yapamıyordur.