Partizanlık yapmanın manası yok radore nin biraz daha gelişmesi lazım burada bir resellerından bir kaç kere server kiraladım ama koşarak uzaklaştım hem reseller ın bilgisizliği hemde kesintiler yüzünden, öyle pasta börek kesip facebook üzerinden paylaşmak ile olmuyor malesef. Şimdi resellerları gelip döktürmeye başlar burada ama radore son tercih olmalı bence işini daha profesyonel yapan yerler var. İsim vermeyeyim ki durumun sadece "nasıl bilirim" le alakalı olduğunu anlasınlar.