Balık Tutma Maceralarınız?
20
●498
- 12-06-2009, 16:03:00Üyeliği durduruldusene 1995 ilk ve son balığa gidişimdir. o zamanlar Hatayda oturuyordum. Abimler çevlik diye bir yere götürdü, herkes cayır cayır balık tutuyor ben tutamıyordum. en sonunda güneşin doğuşunu izlerken oltaya birşey saplantı. baya güç sarfederek balığı çıkardım. ama ne göreyim, yemyeşilimsi üsttü sümük gibi kaygan birşey. nese herkes hayret ediyor onca yıldır balık tutarım böyle birşey görmedim. Kendi aramızda kurbağa balığı dedik. Akşam oldu 100 lerce balık varken ilk benimki yendi herkes 1 parça yedi balıktan. Yani tadımlık yedi. 1 saat geçmeden midemize ağrı saplandı. hastaneye gittik ve hepimiz midemizi yıkattık. sonradan sordukki denizin en zehirli balıklarından biriymiş
Siz siz olun köpek balığı gibi hırcın bir yeşil balık görürseniz çıkarmya devam etmeyin. Hatta siz siz olun balığa gitmeyin yaw
- 13-06-2009, 00:21:00yaklaşık 10 sene önce o zamanlar çocukluk aklı tabi sabah saat 5 biz kalkar balığa giderdik arkadaş hep tutar ben tutamaz deli olurdum.yine bir haftasonu arkadaşla sabahın körü, bir tek deli biz,balık tutmaya gidiyoruz hava da hafiften bulutlu, biz yemleri taktık ve oltaları attık artık pusudayız.. 5-10 dakika sonra bir gök gürültüsü ile bardaktan boşanırcasına bir yağmur, biz panik. napalım fln derken benim oltaya güçlü bir yüklenme oldu çektiğimde gelen büyük bir kupes(umarım doğru yazıyorumdur
) ardırndan tekrar attım ver atmamla birlikte tekrar bir yüklenme hemen çektim ve yine büyük bir kupes bu arada bizim arkadaş kuytu bir yerde bana bakıyor.bense sanki yağmur yağmıyormuşcasına yem takıp atıyorum ve atmamla birlikte balık çekiyorum. yalan söylemiyeyim ama o gün rahat 4-5 kilo balık çıkarmışımdır. o günden sonra ne zaman yağmur yağsa soluğu deniz kenarında alırım. bu başarı hikayemdi gelelim rezalet hikayesine 
bu olaydan 2-3 sene önce kuşadasında bir yaz günü biz mayoları giyerek kurşunsuz oltalar ile denize girip biraz ilerledikten sonra ucunda yem olan iğneyi oraya bırakıp, sahile dönüyoruz maksat balık yakalamak tabi bu arada diğer insanlar denize giriyor o kafa ile nerden bilebilirim denizin dibinde akıntı oldugunu ucunda kursun olmadıgı için baya bir sürüklenmiş benim iğne ve sen git kadının mayosuna takıl kadın yüzmek istiyor ama birşey çekiştiriyor benim oltayı kadın bir feryat attı ortalıgı yıkıyor daha sonra bir baktım kadın çırpınıyor. dev dalgalar çıkartıyor
ben topuklamaya çalışıyorum kumsalda yol alamıyorum düzle bir çıkında arkada bir tozbulutu ile soluğu evde aldım daha sonra arkadaş benim arkamdan sırıta sırıta eve geldi.o gün bugündür. yaz mevsiminde balığa gitmem gidenlere de bol şans dilerim
- 16-06-2009, 14:05:51MisafirSon 1 yıldır balığa gitmememe rağmen sayfalarca yazacak şey vardır. Hepsinden önemlidirki, balık tutmak insanın ruhunu feci şekilde dinlendiriyor. O kadar rahat oluyorki insan, eve gelip pc ye geçse bile 2 gün boyunca kafasını toparlayıp işlere yoğunlaşamıyor. Balıktan dönüncede ruh gibi uyuyor.
- 16-06-2009, 14:09:30MisafirBir gün forumdan MrManson ile balığa gittik. Hava soğuktu ; fakat , moralim o kadar bozuktuki soğuğu dahi farkedecek durumda değildim. Gittik attık oltayı, sulu kar yağıyordu. Sigara yakıyorum bu soğukta sigaramı içilir diyor. Çaycı dayı geliyor. Ben içiyorum. Olm ne olduğunu bilmediğin şeyleri ne alıyon diyordu. Sonra gelmiş üşüdüm ben gidelim dedi
Yarım saat ya oldu ya olmadı. Kafasında bere, elinde eldiven, boynunda atkı olan o, üşüdüm diyende oydu. Montumu giynip çıkmıştım. Sonra oltayı felan toplayıp aşağıya inip cafelerden birinde oturmuş muhabbet etmiştik.
- 16-06-2009, 14:19:45MisafirBir gün forumdan KoS ile balığa gittik. O günde ilk defa gidiyoruz. Hazır takım felan aldık. Atıyoruz felan denize. Yanda biri vardı. Dedik biz öylesine geldik. İstersen tuttuklarımızı sana verelim dedik. Yok dedi artist artist, ufak balıklarla işim olmaz benim, ben yemli atıyorum. İri iri çekicem dedi. İyi dedik madem istemiyorsun bizde başkasına veririz dedik. Neyse o gün denizde baya balık varmış. Kova atsan içine atlıcaklar nerdeyse
Atıyoruz çekiyoruz atıyoruz çekiyoruz diğer kişiye verdik hep. Baktık biz çekip yandakine verdikçe balıkları istemeyen kişinin yüzü kaydı iyicene. Sonra bi baktım o da yemi çıkartıp istavrite atmaya başladı. Sonra baktık adam kalpten gidecek dedik birazda sana tutalım böyle olmuyor. Evet ya birazda bana tutun demişti
KoS ile ilk balığa gittiğimizde güzel yakalıyordu ama balıkları iğneden hep ben çıkartıyordum. İkincisinde dedim kendin çıkartıcan haberinde olsun. Ben öyle diyince saolsun araya mesafe koymaya çalıştı ama bir gün damardan girip duygu sömürüsü yapınca benle gelmeye ikna ettim. Çok güzel balık tutuyordu da, yakaladığı balıkları iğneden çıkartmak için ölmesini beklemesi beni benden almıştı. Tabi üstünden çok sular geçti. Şimdi usta balıkçılara taş çıkartır.
- 16-06-2009, 14:31:21Misafir2 sene olmuştur. Bir gün forumdan Desperrado , KoS , Türel , Haymac , Cbagdatli , Ben tekneyle gezintiye çıktık. Neyse muhabbet sohbet herşey güzeldi tekneye binene kadar
Saolsunlar; KoS , Türel , Haymac, Cbagdatli daha önceden hiç tekneyle açılmamışlar. Birde üstüne üstlük gezmek için boğaza çıkınca iyicene tedirgin oldular ve düşme korkusuyla sıkı sıkı sarıldılar tekneye
Hepsi yan yana arka kısımda oturuyor, tekneyi desperrado kullanıyor, bende yanında muavinlik yapıyordum. Baktım hiç biri kıpırdamıyor, elimi suya sokup su atıyordum ve karşılık almadan tekrar tekrar yapmak insanın acayip şekilde haz almasına neden oluyordu
O gün boğaz, yunus kaynıyordu. Süper görüntüler oldu. Sonrasında karnımız acıktı. Tekneyle iskeleye yanaştık ve bir pastaneden çeşit çeşit hamur işi şeyler ve içecekler alıp geri geldim. Saolsun arkadaşların hiç biri memnun kalmamıştı. Bunlarımı yiycez şimdi diyip surat asmışlardı. Saolsun hiç biri teşekkür bile etmemişti. Haylen dert olmuşki aklımda kalmış. Öyle işte. Geri dönüşte teknenin ön kısmına geçip uzanıp bir sigara yakıp keyif yapmıştım. Hemen üstünde boğaz köprüsü. Altından geçiyorsun. Ne manyak bir olay ya. Süper bir gündü. Baya kafa dağıtmıştım o gün.
- 16-06-2009, 14:43:24MisafirBir gün forumdan RoniN ile buluşup balığa gittik. Oltalarımızı atıp balığımızı tuttuk. Süper kafa dağıttık. İlk başlarda biraz tedirgindi çünkü oltalar birbirine çok yakındı. Sonradan baya alıştı. Burada ilk defa balık tutmasına rağmen ilk günden oltayı ileri fırlatmaya başladı. Güzeldi. Tuttuğumuz balıkları eve gelip kızartıp yemiştik. Akşamda Fenerbahçe maçı vardı. Gidip maçı izlemiştik bide Fenerbahçe yenmişti. Neşesi yerindeydi. Güzel bir gün olmuştu.