Bir gün forumdan RoniN ile buluşup balığa gittik. Oltalarımızı atıp balığımızı tuttuk. Süper kafa dağıttık. İlk başlarda biraz tedirgindi çünkü oltalar birbirine çok yakındı. Sonradan baya alıştı. Burada ilk defa balık tutmasına rağmen ilk günden oltayı ileri fırlatmaya başladı. Güzeldi. Tuttuğumuz balıkları eve gelip kızartıp yemiştik. Akşamda Fenerbahçe maçı vardı. Gidip maçı izlemiştik bide Fenerbahçe yenmişti. Neşesi yerindeydi. Güzel bir gün olmuştu.