sene 1995 ilk ve son balığa gidişimdir. o zamanlar Hatayda oturuyordum. Abimler çevlik diye bir yere götürdü, herkes cayır cayır balık tutuyor ben tutamıyordum. en sonunda güneşin doğuşunu izlerken oltaya birşey saplantı. baya güç sarfederek balığı çıkardım. ama ne göreyim, yemyeşilimsi üsttü sümük gibi kaygan birşey. nese herkes hayret ediyor onca yıldır balık tutarım böyle birşey görmedim. Kendi aramızda kurbağa balığı dedik. Akşam oldu 100 lerce balık varken ilk benimki yendi herkes 1 parça yedi balıktan. Yani tadımlık yedi. 1 saat geçmeden midemize ağrı saplandı. hastaneye gittik ve hepimiz midemizi yıkattık. sonradan sordukki denizin en zehirli balıklarından biriymiş

Siz siz olun köpek balığı gibi hırcın bir yeşil balık görürseniz çıkarmya devam etmeyin. Hatta siz siz olun balığa gitmeyin yaw