Son 1 yıldır balığa gitmememe rağmen sayfalarca yazacak şey vardır. Hepsinden önemlidirki, balık tutmak insanın ruhunu feci şekilde dinlendiriyor. O kadar rahat oluyorki insan, eve gelip pc ye geçse bile 2 gün boyunca kafasını toparlayıp işlere yoğunlaşamıyor. Balıktan dönüncede ruh gibi uyuyor.