yaklaşık 10 sene önce o zamanlar çocukluk aklı tabi sabah saat 5 biz kalkar balığa giderdik arkadaş hep tutar ben tutamaz deli olurdum.yine bir haftasonu arkadaşla sabahın körü, bir tek deli biz,balık tutmaya gidiyoruz hava da hafiften bulutlu, biz yemleri taktık ve oltaları attık artık pusudayız.. 5-10 dakika sonra bir gök gürültüsü ile bardaktan boşanırcasına bir yağmur, biz panik. napalım fln derken benim oltaya güçlü bir yüklenme oldu çektiğimde gelen büyük bir kupes(umarım doğru yazıyorumdur

) ardırndan tekrar attım ver atmamla birlikte tekrar bir yüklenme hemen çektim ve yine büyük bir kupes bu arada bizim arkadaş kuytu bir yerde bana bakıyor.bense sanki yağmur yağmıyormuşcasına yem takıp atıyorum ve atmamla birlikte balık çekiyorum. yalan söylemiyeyim ama o gün rahat 4-5 kilo balık çıkarmışımdır. o günden sonra ne zaman yağmur yağsa soluğu deniz kenarında alırım. bu başarı hikayemdi gelelim rezalet hikayesine
bu olaydan 2-3 sene önce kuşadasında bir yaz günü biz mayoları giyerek kurşunsuz oltalar ile denize girip biraz ilerledikten sonra ucunda yem olan iğneyi oraya bırakıp, sahile dönüyoruz maksat balık yakalamak tabi bu arada diğer insanlar denize giriyor o kafa ile nerden bilebilirim denizin dibinde akıntı oldugunu ucunda kursun olmadıgı için baya bir sürüklenmiş benim iğne ve sen git kadının mayosuna takıl kadın yüzmek istiyor ama birşey çekiştiriyor benim oltayı kadın bir feryat attı ortalıgı yıkıyor daha sonra bir baktım kadın çırpınıyor. dev dalgalar çıkartıyor

ben topuklamaya çalışıyorum kumsalda yol alamıyorum düzle bir çıkında arkada bir tozbulutu ile soluğu evde aldım daha sonra arkadaş benim arkamdan sırıta sırıta eve geldi.o gün bugündür. yaz mevsiminde balığa gitmem gidenlere de bol şans dilerim