2 sene olmuştur. Bir gün forumdan Desperrado , KoS , Türel , Haymac , Cbagdatli , Ben tekneyle gezintiye çıktık. Neyse muhabbet sohbet herşey güzeldi tekneye binene kadar Saolsunlar; KoS , Türel , Haymac, Cbagdatli daha önceden hiç tekneyle açılmamışlar. Birde üstüne üstlük gezmek için boğaza çıkınca iyicene tedirgin oldular ve düşme korkusuyla sıkı sıkı sarıldılar tekneye Hepsi yan yana arka kısımda oturuyor, tekneyi desperrado kullanıyor, bende yanında muavinlik yapıyordum. Baktım hiç biri kıpırdamıyor, elimi suya sokup su atıyordum ve karşılık almadan tekrar tekrar yapmak insanın acayip şekilde haz almasına neden oluyordu O gün boğaz, yunus kaynıyordu. Süper görüntüler oldu. Sonrasında karnımız acıktı. Tekneyle iskeleye yanaştık ve bir pastaneden çeşit çeşit hamur işi şeyler ve içecekler alıp geri geldim. Saolsun arkadaşların hiç biri memnun kalmamıştı. Bunlarımı yiycez şimdi diyip surat asmışlardı. Saolsun hiç biri teşekkür bile etmemişti. Haylen dert olmuşki aklımda kalmış. Öyle işte. Geri dönüşte teknenin ön kısmına geçip uzanıp bir sigara yakıp keyif yapmıştım. Hemen üstünde boğaz köprüsü. Altından geçiyorsun. Ne manyak bir olay ya. Süper bir gündü. Baya kafa dağıtmıştım o gün.