Bir gün forumdan KoS ile balığa gittik. O günde ilk defa gidiyoruz. Hazır takım felan aldık. Atıyoruz felan denize. Yanda biri vardı. Dedik biz öylesine geldik. İstersen tuttuklarımızı sana verelim dedik. Yok dedi artist artist, ufak balıklarla işim olmaz benim, ben yemli atıyorum. İri iri çekicem dedi. İyi dedik madem istemiyorsun bizde başkasına veririz dedik. Neyse o gün denizde baya balık varmış. Kova atsan içine atlıcaklar nerdeyse

Atıyoruz çekiyoruz atıyoruz çekiyoruz diğer kişiye verdik hep. Baktık biz çekip yandakine verdikçe balıkları istemeyen kişinin yüzü kaydı iyicene. Sonra bi baktım o da yemi çıkartıp istavrite atmaya başladı. Sonra baktık adam kalpten gidecek dedik birazda sana tutalım böyle olmuyor. Evet ya birazda bana tutun demişti

KoS ile ilk balığa gittiğimizde güzel yakalıyordu ama balıkları iğneden hep ben çıkartıyordum. İkincisinde dedim kendin çıkartıcan haberinde olsun. Ben öyle diyince saolsun araya mesafe koymaya çalıştı ama bir gün damardan girip duygu sömürüsü yapınca benle gelmeye ikna ettim. Çok güzel balık tutuyordu da, yakaladığı balıkları iğneden çıkartmak için ölmesini beklemesi beni benden almıştı. Tabi üstünden çok sular geçti. Şimdi usta balıkçılara taş çıkartır.