Bir gün forumdan MrManson ile balığa gittik. Hava soğuktu ; fakat , moralim o kadar bozuktuki soğuğu dahi farkedecek durumda değildim. Gittik attık oltayı, sulu kar yağıyordu. Sigara yakıyorum bu soğukta sigaramı içilir diyor. Çaycı dayı geliyor. Ben içiyorum. Olm ne olduğunu bilmediğin şeyleri ne alıyon diyordu. Sonra gelmiş üşüdüm ben gidelim dedi Yarım saat ya oldu ya olmadı. Kafasında bere, elinde eldiven, boynunda atkı olan o, üşüdüm diyende oydu. Montumu giynip çıkmıştım. Sonra oltayı felan toplayıp aşağıya inip cafelerden birinde oturmuş muhabbet etmiştik.