Nickini Söyleyemeyen Adamın Dramı !
38
●1.349
- 14-05-2009, 21:31:29Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Güzel yazmışsın gerçekten, keşke herkes senin gibi noktalı virgüllü yazabilse...
- 18-05-2009, 00:59:57Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kesinliklefelek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Kim karmaşık nickler türetmemiştir ki
Bende foruma üye olurken Sercan olarak kayıt olacaktım fakat klasik olarak "bu isim daha önce başka bir kullanıcı tarafından seçilmiştir" lanet yazısıyla karşılaşınca ünlü harfleri atıp SrCn şekline getirdim
- 18-05-2009, 13:08:45Üyeliği durdurulduEline yüreğine sağlık bir solukta okudum. Gerçekten ilginç bir hikaye geçmiş başından.
Eskiden Kacak Olarka kullanırdım. Daha sonralari bir cok sistemde Bu üye ismi daha önce alınmiştir vs.. gibi sorunlar cıktı. Daha sonra KaCHaK olarak devam ettim. Bir süre sonra Son iki yıldır. Evrim Geçirdi nick
KchK oldu
okurken Ka Ce He Ka Gibi okundugunu dusunuyorum ama Telefonda Cogu arkadaşım Kick :d diye hitap edınce bende sasırdım Ve kick Olarak Kaldım :d ..
- 19-05-2009, 23:54:06evet sizi hatırladım. ama o nickini anlamadığınız kişi ben değildim pek konuşmadık sizinleLeo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sadece ilk paragrafı oku orda yazıyor, yazsam yine o kadar tutar işteDerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
.
KchK oldu