• 14-05-2009, 21:31:29
    #19
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel yazmışsın gerçekten, keşke herkes senin gibi noktalı virgüllü yazabilse...
  • 18-05-2009, 00:59:57
    #20
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    felek28 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerçekden çok güzel yazmışsın, yazın uzun gibi görüncese bir okuyuşta zevkle okudum.
    kesinlikle
    Kim karmaşık nickler türetmemiştir ki Bende foruma üye olurken Sercan olarak kayıt olacaktım fakat klasik olarak "bu isim daha önce başka bir kullanıcı tarafından seçilmiştir" lanet yazısıyla karşılaşınca ünlü harfleri atıp SrCn şekline getirdim
  • 18-05-2009, 03:05:58
    #21
    Yazıldığı gibi; froNau .
  • 18-05-2009, 03:47:06
    #22
    Google toplantısında tanıştığım bir r10 üyesine defalarca nickini sormuş fakat anlayamamıştım. Belkide sendin o aklımda kalmadı o nick gerçektende.Zor bir durum.
  • 18-05-2009, 04:07:26
    #23
    - Bebu -
  • 18-05-2009, 04:21:45
    #24
    ach
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Konu başlığını görünce şahanın dram videoları geldi aklıma
  • 18-05-2009, 13:08:45
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Eline yüreğine sağlık bir solukta okudum. Gerçekten ilginç bir hikaye geçmiş başından.

    Eskiden Kacak Olarka kullanırdım. Daha sonralari bir cok sistemde Bu üye ismi daha önce alınmiştir vs.. gibi sorunlar cıktı. Daha sonra KaCHaK olarak devam ettim. Bir süre sonra Son iki yıldır. Evrim Geçirdi nick KchK oldu okurken Ka Ce He Ka Gibi okundugunu dusunuyorum ama Telefonda Cogu arkadaşım Kick :d diye hitap edınce bende sasırdım Ve kick Olarak Kaldım :d ..
  • 18-05-2009, 20:18:18
    #26
    Kusura bakma konuyu okuyamadım ama <konu dışı> Nickinin anlamını çok merak ettim ne anlama geliyor acaba </ konu dışı > ?
  • 19-05-2009, 23:54:06
    #27
    Leo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google toplantısında tanıştığım bir r10 üyesine defalarca nickini sormuş fakat anlayamamıştım. Belkide sendin o aklımda kalmadı o nick gerçektende.Zor bir durum.
    evet sizi hatırladım. ama o nickini anlamadığınız kişi ben değildim pek konuşmadık sizinle

    DerbedeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kusura bakma konuyu okuyamadım ama <konu dışı> Nickinin anlamını çok merak ettim ne anlama geliyor acaba </ konu dışı > ?
    sadece ilk paragrafı oku orda yazıyor, yazsam yine o kadar tutar işte